Friday, April 29, 2011

penyatuan hati... InsyaAllah... :D

Bismillah dan As-salam...
Wa... penat kerja malam pon tak habis lagi sebenarnya...
tapi rasa happy dapat menghadiri majlis kahwin Putera Willam dan Kate... eh2... opss silap... :P
majlis pertunangan sepupu aku sebenarnya...

ha... inila sepupu2 yang sama lahir tahun 1985... kiranya kami bertiga seusia....
baju biru.. Nazmi, yang tengah Nasreeq dan yang agak cun tu... :P aku la... hikhik...
diorang sepupu side emak aku...

hm... alhamdulillah... syukur... segalanya berjalan lancar...
semoga Allah permudahkan urusan perkahwinan mereka kelak dan berbahagia hingga ke akhir hayat...
Ini tunangan nya si Nasreeq...  Amirah Ibrahim... 
Oh ya... dia juga kawan aku masa aku mengaji kat Sek. Men. Dato Onn dulu...
tak sangka sungguh, kawan lama bakal jadi sedara... :)

hehe... dukung anak zareef... geram... puas pujuk baru mau... huhu
tu pon satje maunya kat orang...

rombongan keluarga kami...


huhu... dah taktau nak story mori dah ni sebenarnya...
mata dah kuyu... letih... semalam x tido, siang tadi dapat lelap tak sempai 2 jam... esok kerja petang...pagi esok nak balik Pulau pulak...
Ciao... ZZzzzzZZZzzz
Sekian, Wassalam...

No comments:

Post a Comment