Monday, April 18, 2011

Zuriat...

Bismilllah das As-salam...
Hm...bekerja hari ini, dikelilingi dengan insan2 yang telah
berkahwin dimana mereka ada yang telah mempunyai cahaya mata dan
sesetengah lagi sedang menanti kelahiran cahaya mata sedang berkongsi perasaan mengenai kandungan dan zuriat masing2...
tak tahu nak gambarkan perasaan apa pada masa itu...terasa seakan kekurangan...
namun Allah mengetahui segalanya...tiada manusia yang sempurna...
mungkin sebenarnya saya belum bersedia...
Entahlah... Dia lebih mengetahuinya....
walaupun saya amat menginginkannya... tapi saya tak mengharap...
kerana ada yang telah berkahwin, namun rezeki mempunyai cahaya mata itu, kadang2 lambat...

mekasih ibu google atas pic baby yang comel... :)

InsyaAllah... saya senantiasa berdoa...
kerana saya YAKIN,
ALLAH Maha mendengar dan Maha mengqabulkan... :)
mudah2an... Allah mengurniakan saya sifat sabar dan senantiasa bersyukur dengan nikmatNya... Amin...

sekian, Wassalam...

No comments:

Post a Comment