Sunday, January 8, 2012

8 January 2012

Bismillah dan As-Salam...
Dua hari bercuti ni ...
banyak aktiviti yang aku buat dengan adik2...
dan tadi seharian jadi Nanny si Kembar Damia dan Dania...
Mother diaorang sedang practical Di. Hospital Sungai Petani sampai hujung bulan ni
 then balik Aussie awal February..
Tok dan Tokwan diorang pula cikgu dan kena mengajar di Sekolah Area Kedah...
Adik aku yang baru lepas S.P.M pun dengan sukarelanya nak jadi Nanny kepada dua anak Cumil Ini...
 Ni masa diorang datang dalam jam 7 am camtu...
baru bangun tidur


Ni masa dalam keta, Angah drive, Si Damia sangat mengantuk,
yang adik masih aktif :D
Cumilkan orang yang sedang tidur...  I like!!!

Mulanya pakat nak kiss pipi masing2... Akhirnya jadik macam ni...
So sweet!!!
 
Balik2 bagi pen and paper kat diorang...
masa ni Mother diorang dah nak pick Up diorang kat rumah parents aku....
sungguh tekun!!!
( bagus anak2!!!  :D)


Petang macam tu, aku sempat buat cucur udang kuah kacang untuk dibawa ke rumah Tokwan lepas Maghrib...
Inilah Tok Wan aku... ( Ayah Abah)
Hj. Ridzuan bin Saad...
dah 84 tahun usianya...
( Tokwan selalu cakap : Tokwan dah tua... tunggu nak pi batu dua je)
( T.T)

Memang sukar untuk dipercayai...
begitu pantaskan masa berlalu
*sigh*
Sekian, Wassalam...

No comments:

Post a Comment