Friday, January 27, 2012

27 Januari 2012

Bismillah dan As-salam...
Hm... dah dua hari melepak kat rumah adik aku ni...
dan dah nak bertolak ke Bandar Sri Jempol, Negeri Sembilan...
nak makan nasi minyak orang nogori ni ha.
( slang pon bertukar :P)

Semalam , Gi IKEA... drive keta adik aku...
lama tak pi... Then tgk2 kot2 jumpa sumtin nak hadiahkan utk K.lyn...
pastu balik singgah Carrefour The Sphere beli barang masak...

Dan Pagi tadi masak makanan ni...
utk sarapan dan adik aku bawa bekal...
( makanan orang putis you...  hehe)
- atas permintaan dia sebab tak dapat makan pizza yg aku buat tempoh hari...

so yang ni je sesuai masak di rumah dia yang takde Oven...

btw lepas Asar ni dah nak bertolak...
aku malas sebenarnya nak tumpang tidur rumah pengantin... diorang pon busy...
nanti takut kitaorang ada menyemak pulak... :(
tapi last minute planning... terpaksala aku ikut sebab aku taktau jalan ke sana... 

Tak puas betul dok Kl dua hari je... walaupun x pi mana sangat pun
insyaAllah nanti turun lagi... :)

Sekian, Wassalam...


No comments:

Post a Comment