Monday, December 5, 2011

Tahun Baru... Rumah sewa baru... -.-"

Bismillah dan As-Salam...
Hm... semalam hari yang agak memeningkan juga... 
sepetang sekeluarga ikut parents gi kenduri saudara mara...
malam ke Kulim untuk perbincangan family bagi kenduri sepupu aku Nasreeq...
Dan masa dalam perjalanan tu...
terima msg dari K.Kam yang kami dapat surat dari lawyer 
untuk mengosongkan rumah sewa bulan ni 
dan owner rumah akan mengambil balik rumah tersebut... -.-"
hm...
terkedu dan terkesima
banyak benar perkara yang mengejutkan berlaku pada aku tahun ni...
walaupun sebenarnya ia perkara yang biasa2 aja...
namun agak mengejutkan. bagi aku.. :(
Entahla...
dalam masa sebulan ni nk cari rumah area situ...
mungkin akan jumpa...
tapi nak menyesuaikan diri dengan ahli rumah baru... ?
apapun pembawaan watak kita yang penting kan???
yang ni aku slalu aku ingatkan diri...
hope dapat teman serumah yang Ok... Amin... :)

Kadang2 bila aku berada di rumah sewa...
aku juga perlukan masa untuk bersendirian...
namun aku juga tak nafikan yang aku juga perlukan teman kerana 
fitrah manusia itu sendiri mahukan teman dalam hidupnya...
tak kisah siapa pun asalkan sama2 tahu menjaga hati dan pergaulan sesama rakan...


Ya-Allah...
masa itu tetap berjalan...
kau berikanlah petunjuk yang terbaik untuk aku ikuti...
bantulah aku untuk membuat keputusan yang terbaik...
dan jadikanlah aku insan yang senantiasa reda dan bersyukur...
Amin...
(T.T)

Sekian, Wassalam...

No comments:

Post a Comment