Thursday, December 1, 2011

December Already... :)

Bismillah dan As-salam...
tak ada kata yang dapat diluahkan melainkan ...
" Terima Kasih Ya-Allah dengan nikmat yang telah engkau berikan kepadaku...
dan jadikanlah aku insan yang senantiasa reda dan bersyukur di atas nikmatmu.. Amin :) "

Syukur...
Walaupun hanya menyewa, 
tetapi aku mempunyai tempat untuk berteduh... :)
Syukur...
Masih mampu berjalan dan sempurna kaki tangan untuk terus
 bekerja dan melalukan apa yang di inginkan... :)
Syukur...
Masih boleh melihat keindahan alam, log in Fb dan menulis di blog... :)

dan syukur...
Masih mewah dengan makanan sampai kadang tak termakan dan terbuang... :(

Alhamdulillah... :).

En. December dah pun datang...
walaupun datang tak beri salam... -.-"
apapun... selamat datang dalam kamus hidupuku... :)

Em...rentetan aktiviti aku hujung bulan November
yang telah meninggalkan diriku... :(
20 Nov... aku kerja pagi...
balik kerja terus merempit balik Teluk Air Tawar...
sepupu aku kahwin Md.nip... :)
pi lambat... kenduri pon dah nak abes... :(
tak mampu nak tolong sangat...
buat pengantin...
  " Barakallahu lakuma wa baraka Alaikumaa wa jama'a bainakuma fii khaiiir"

ish2... geram budak bulat!!!
demam x brapa nak mau kat orang!

Dan Yang ini... 
hm... kenangan terakhir sebagai kakak yang menghantar adik no.3 nya ke sekolah...
heeee!!!!
walaupun cuti sekolah dah bermula...
tapi tetap kena balik asrama...
untuk peperiksaan S.P.M ...
dan lepas ini... tiada lagi kenangan ini buatnya... :(

Balik hantar dia aritu, 
aku terbelek album2 lamaku...
huhu... sedih pulak...
mungkin sebab dia dilahirkan masa aku darjah 2...
jadi agak banyak kenangan membesarkan dia... :(

Raya tahun 2009...  
Masa ni... aku tak ingat dia brapa bulan...
tapi yang sure aku darjah 2
tapi biasala... kecewi balik sekolah nak main dengan adik!!! 

HUHU...
aku tak suka tulis ni...
" Cepatkan masa berlalu???!!!"
  
btw ni masa 23Hb aritu kat KL...
Mungkin perjumpaan terakhir dengan K.Lyn untuk tahun ni...
dan sebelum dia kahwin... :)
maybe lepas ni kalau pi KL pun payah jumpa sebab dia pun dah minta transfer balik seremban ikut bakal suami... cuma tunggu approval saje :(
dan bila ada pokok2 ni kat banyak supermarket di Malaysia...
Hm... we know that it is the end of the year...
sadly to say i'm became older!!!... 
huhu :(
 Sekian. Wassalam...

No comments:

Post a Comment