Sunday, December 25, 2011

25/12/2011

Bismlillah dan As-salam...
Bila tiba hujung tahun ni,
banyak betul benda yang perlu diselesaikan...
dan Alhamdulillah setengah dah settle...

Bab rumah sewa...
syukur dah selesai...
Dah call owner dan aku tanya kenapa kami perlu kosongkan rumah sedangkan selama ni tak pernahnya delay bayar sewa atau apa2 masalah dan syukur, rupanya owner ada masalah dengan orang tengah yg kutip duit sewa rumah, then disebabkan dia nak permudahkan, dia nak jual rumah ni...
Selepas bersembang, owner tak jadi nak ambil balik rumah dan suruh kitaorang continue sewa,
cuma lepas ni apa2 masalah terus berhubung dengan dia... 
Syukur Alhamdulillah... :)

Bab kerja...
ada2 saja... kena sign itu la , ini la...
macam2... memang hampeh betul...
CPD online la... 
( sigh) 

Entahlah...
Agak busy juga kebelakang ni...
menghadiri majlis kenduri kendara saudara mara...
boleh dikatakan setiap minggu wajib ada sedara yang berkahwin...
ku kira hampir  7 orang kesemuanya...
dan yang secara kebetulan 6 orang lelaki dan sorang perempuan...
Tahniah yea... :D
Tahniah buat pengantin dan pasangan...
Bang ngah ( yg atas baju purple kiri) , Nasreeq ( baju purple kanan), 
farhiyah ( dua pupu, baju grey theme), 
Paknjang ( Orange theme) dan Mohd Anep ( putih) 
( lagi Gambar Abang Nasir dan Pakcik Wan aku 
tak dapat nak upload sebab ada dalam handset mak aku )
ada yang aku dapat hadir...
dan ada yang aku pergi awal atau lewat... huhu... 
maklumla bertugas untuk pesakit terchenta... :)

oh ya... Semalam pergi ke Parit buntar...
kenduri adik dayah ni... Tahniah juga... 
Gembira buat kamu... :D
Dulu kat HKL, aku dan dia tak kenal lansung...
mungkin sebab banggunan aku bekerja tidak sekali dengan dia...
berjiran pon pi kerja dan balik bertembung pon tak brapa perasan... huhu
tak sangka kan... hanya kerana transfer sekali...
kami menjadi rapat... :D

Tahniah buat mereka...
" Barakallahu lakuma wa baraka Alaikumaa wa jama'a bainakuma fii khaiiir"
Selamat menjalani kehidupan baru, 
semoga rumah tangga penuh harmoni, senantiasa diberkati,
sama2 menjadi idaman suami isteri
dan berbahagia hingga syurga Jannah...
Amin... :)))

Sekian, Wassalam... 

No comments:

Post a Comment