Monday, December 19, 2011

Red Velvet Cake :)

Bismillah dan As-salam...
Berbaki cuti aku baru2 ni, 
aku dah try buat kek ni...
:D Gumbira rasa hatiku !!!
Alhamdulillah menjadi :)

Bahan2 nya :)
Proses Pembuatannya :

Jeng... Jeng... !!! :P
Haha... Btw tangan aku memang keras...
Deco yang tak berseni lansung... :(
tapi Alhamdulillah... menjadi...
rasanya macam sama yang aku beli kat MHC last week...
dan aku sangat suka Carrot moist kek kat MHC...
disebabkan rasa jatuh cinta aku pon google la resepi kek ni...
okla kalau nak buat kek ni untuk makan2 keluarga... :)

Oh ya... tak lupa buat sumber resepi...
Acik Stephanie Jaworski ( Joy Of Baking)
Mekasih yea... :)
( tahu tak impian aku sebenarnya nak jadi suri rumahtangga... :P
macam orang lama2 kan... ??? )
Sekian, Wassalam...

No comments:

Post a Comment