Wednesday, December 7, 2011

Jadual Kerja 4 December -17 December 2011

Bismillah dan As-salam...
Jadual untuk minggu yang dinyatakan... 


4 December - HK ( cuti mingguan )
5 December - HK owing (30/10/11-5/11/2011) 
6 December - Ptg
7 December - pg/ptg ( Double duty )
8 December - pg
9 December - Malam
10 December - Malam 
11 December -  Hari Tidur ( cuti kelepasan Malam )
12 December - ptg
13 December - pg 
14 December - HK ( cuti mingguan ) 
15 December - HKA - Hari kelepasan Am (26/10/2011 ) 
16 December - HKA - Hari kelepasan Am 6/11/2011 ) 
17 December - HKA - Hari kelepasan Am 27/11/2011 ) 


 Cuti tahunan berbaki 29 hari
owing cuti 1 hari untuk double duty (7 /12/11)
total semua... 30 hari... :)

Alhamdulillah...
bulan ni dapat juga aku habiskan cuti yang tertunggak tu...
nak elak burn camtu je... ;)
walaupun sebenarnya ada yang aku dapat walaupun aku tak minta... 
btw minggu ni agak busy...
harini kena buat double duty staff tak cukup. Esok kerja pagi terus balik Kg.
waktu kerja malam mungkin akan berulang...
9 Dec hari akad nikah Nasreeq . kalau larat aku ikut...
11 Dec ni kenduri kat rumah dia kat Kulim...
haritu aku baru lepas kerja malam... kemungkinan terus ke kulim
dan kena lari sana sini sebab sepupu aku 
dari sarawak kempunan nak makan kek yang aku beli dulu masa kawin kakak dia... 
aku beli online menerusi teman FB kat link ni KLIK MHC
then 13 malam bertolak sekeluarga pergi Johor lepas ...
adik no 3 aku habis paper akhir dia...

Dan insyaAllah... hujung bulan aku akan apply cuti lagi...
pi KL dengan adik No.3 aku...
teman dia nak joli sebab baru habis exam...
kununnya kempunan nak skating kat sunway piramid tu... 
hope ada aku dapat temankan dia ... adeh!
jenuh mati kutu aku tunggu dia seharian kat sana masa skating ...
alahai adik... oh adik... :P



Sekian, Wassalam...

No comments:

Post a Comment