Friday, December 16, 2011

Percutian ibarat mimpi... -.-'

Bismillah dan As-salam...
Hm... aku suka bercuti...
walaupun hanya di tempat2 biasa saja...
coz bercuti sedikit sebanyak dapat menghilangkan segala ke'serabutan' yang ada...
dan bila pulang... keadaan kembali seperti biasa *sigh*

Alhamdulillah.. subuh tadi dah sampai...
letih tak pon tak hilang lagi...
kali ni sefamily dengan kengkawan parents pergi Johor + Singapore...
Perjalanan 2 hari yang sangat padat...

Tetiba rindu nak tengok cita ni...
ceta yang aku suka... walaupun dah brapa kali tengok...
macam nila bila datang mood jiwang... ehehe :P


cinta yang tidak semua indah... -.-"
namun aku percaya Cinta adalah anugerah yang suci dariNya... :)


Ya-Allah... engkau lebih mengetahui segalanya...


jadilah aku insan yang bersyukur dan senantiasa redha dengan nikmatMu...
dan tunjukkanlah aku jalan yang terbaik 
buatku untukku menempuh hari2 yang mendatang dengan lebih baik...
Mudah2an Aku memperoleh Cinta yang dianugerahkan buatku dan senantiasa berada dalam landasan yang diredhaiMu... 
Ameen... :)


Sekian,Wassalam...


No comments:

Post a Comment