Thursday, May 12, 2011

Selamat Hari jururawat...

Bismillah dan As-salam...
Selamat Hari Jururawat buat semua teman Sekerja...
termasuk diri ini...

Gift yang diberikan oleh tempat kerja aku...
( strawberry tu, sebenarnya bag... ala2 shopping beg gitu... )

Tak ada sambutan pun hari Jururawat ni...
lagipon takla semeriah hari guru...
namun... mungkin ia pemangkin buat kami untuk lebih bersemangat bekerja...
mudah2an...

bagi aku... aku harap Allah kurniakan aku keseronokkan bekerja...
keikhlasan ,sifat yang senantiasa bertanggungjawab dan rezeki yang Halal...
mudah2an... Amin...

"2011 - CLOSING THE GAP: INCREASING ACCESS AND EQUITY"
( tema untuk tahun ini... )
teringat cakap ketua aku masa meeting tadi...
saya pon tak pasti jurang apa yang nak perbetulkan...

apapun... Selamat Hari Jururawat sekali lagi...

Oh ya... satgi nak pi airport... Flight parents sampai pukul 1 am...
berdebar jugak... First Time drive sorang2 pukul 12 malam...
Bismillahirrahmanirrahim...

Sekian, Wassalam...

No comments:

Post a Comment