Monday, May 16, 2011

Jemu tahap gaban... huhu

Bismillah dan As-salam...
Jemu betul harini...
taktau dah nak buat apa...
aku pon dah buang tabiat aku...
tengok tv... tapi masih jemu huhu...
aku tak minat tengok TV bukan apa... banyak sangat ceta bersiri...
aku yg kerja duty shift ni pasti akan miss punya episod...
sebab tu aku kurang sikit bab TV ni...

ada ka suggestion untuk aku untuk hilangkan jemu ni???
aduhai...
ni dok buat jiwang pulak lepas maghrib 
dok dengar lagu2 kat U tube...
seryes... main game kat FB tu makin tak berapa menarik...
tapi game tu la salah satu cara untuk aku isi masa yang ada...

esok aku cuti lagi...
huhu...
( mengenangkan nasib... )

Ya-Allah... jadilah aku insan yang senantiasa bersyukur di muka bumimu... Amin...

Sekian, Wassalam...

No comments:

Post a Comment