Wednesday, May 4, 2011

Hari cutiku...

Bismillah dan As-Salam...
Hari ni aku cuti...
memangla kalau ikutkan nak balik je penaga tu...
dekat sangat dah... tapi bila memikio esok kerja malam...
pastu cuti sabtu pagi balik... huhu...terus malas balik...
Ahad 3 hari sudah dah balik dah...aduhai...

biasala bila cuti ni...
main2 game... tapi hampeh betul server harini... asik suruh refresh...
pastu Gifts aku takle nak buka...haish!
sampai sekarang maintain je server yang cam kura2 ni...
hari aku cutila nak buat hal... ceh!

pastu lepas zohor camtu teringat shampoo ngan sabun mandi dah nak habes...
pastu stok barang masakan pon dah abes,
aku pon pi la Gama...naik bas 10 minit je... depan komtar camtu...

beli barang shampoo, sabun ngan sardin,
takla banyak mana... tengah bayo, cam biasala cashier akan tanya,
nak plastik tak? kalau nak 20 sen...aku geleng...
hehe.... dah menjadi adat sejak kempen takmau plastik ni,
aku akan bawa plastik sendiri kalau nak beli barang,
unless, keluar pastu teringat barang dirumah takda dan beli...
terpaksala beli plastik.. :(... dan kat penang ni... setiap hari 'say no to plastic bag'

insyaAllah, kalau takde aral, sabtu ni, nak pi tengok kawan aku,
Zuriati yang baru lahirkan baby...kat Bayan Lepas...pi beli baju baby...
terus balik...
K.atie, yang berdiri sebelah aku, masa ni kandungan dia berusia 7 bulan dah...
kemudian K.ayu dan zakiah... pic ni aku ambil masa hari2 terakhir aku kat sana...
( K. tie antara kenalan yang aku jumpa masa mula2 melaporkan diri kat HKL dulu...
rupanya dari satu negeri... ) sekarang dia masih di HKL... dan di ward yang sama dengan yang pernah aku bekerja dahulu... :)).. Alamak... tetiba rindu la pulaks... -.-"
Ni baju baby yang aku beli... agak besar... aku beli yang age 6-12 bulan punya...
nak beli yang kecil, bayi ni cepat membesar...
sayang takut tak bileh pakai nanti...

hope sampaila sabtu nanti...
sebab aku ni besa drive belah sana sampai airport ngan Quensbay Mall je...
yang lain... huhu...
lagipun masa tu aku cuti baru lepas keja malam....

Sekian, Wassalam...

No comments:

Post a Comment