Sunday, May 8, 2011

Jadual kerja untuk 8 Mei - 21 Mei 2011

Bismillah dan As-salam...
untuk pengetahuan korang...
hari ibu pada tahun ini, ibuku berada berjauhan dariku...
pergi berjalan2 dengan Abah...huhu...
emosi juga tau... wish masa salam semalam , dan tadi dari jauh pakai SMS je...
selalu... aku call @ cakap direct...
Selamat hari ibu...hm...

semalam... aku hantar parents ke airport,
terus ke rumah Zuriati dan ke rumah tok kat permatang Tok Gelam...
Alhamdulllah... jumpa juga rumah k.tie... senang jugakla...
ikut arah Relau...

then harini..., disebabkan parents takda
tadi, aku ke ke Carrefour Seberang jaya, beli ration kad adik2 aku 2 orang tu...
pastu hantar diorang balik hostel... then pergi ke rumah makngah aku...
hmmm...

I'm home alone... wargh2...
nak nanges... dahla tadi post entry emo...
huhu... tapi ikhlas dari lubuk hati buat insan yang tersayang...
dan esok masih cuti...

Oh ya... ni dia roster untuk 2 minggu ini...

8 May - HK- hari kelepasan ( cuti mingguan )
9 May -HK ( cuti mingguan )( owing minggu 24-30 April)
10 May - ptg
11 May - ptg
12 May - pg
13 May - Malam
14 May - Malam
15 May - Hari Tidur ( cuti kelepasan Malam )
16 May - HKA - Hari kelepasan Am ( Hari Buruh)
17 May - HKA ( Hari Wesak)
18 May - ptg
19 May - ptg
20 May - ptg
21 May - pg

inilah jadual kerja 2 minggu ni... agak banyak cuti...
tapi syukur tak kacau cuti tahunan...
okla... dah nk titon...
I miss my parents rite now...
huhu...

Sekian, Wassalam...


No comments:

Post a Comment