Monday, May 9, 2011

Half day as a NANNY... :p

Bismillah dan As-salam...
Waa... busy jugak harini...
hehe... lepas zohor aku pi JPN... ambil IC aku...
Alhamdulillah... puas hati...
walaupun kedudukan tudung tak balance... tapi pic IC kali ke 2 ni lebih ok dari sebelum ini...

balik je dalam pukul 4 petang kat rumah, dua pupu aku datang bawa anak2 dia...
Ni dia Fatin najiha... masa mak dia balik... tak mau balik...
nak dok ngan aku... jadi nanyy la kejap... hehe...
nanny baru mandikan budak busuk...
hehe... nanny pon busuk juga masa ni...tak mandi lagi...
muka masam... asik suruh aku snap pic je...
kalau tak merajuk... ceh
baru nak ghenyeh.... hampeh punya budak...

lepas buat tocang kat dia... nak naik atas kusyen...
suruh aku snap kat situ pulak...

haha... yang ni dia tak suruh aku snap... aku yang nak snap...
tah mengapa... aku suka sangat snap pic orang masa tidur...
nampak ketengangan di wajah mereka...
dan wajah yang dilihat kini pasti akan berbeza kelak...
huhu.....

OH Ya... ni dia pic masa aku pi rumah kak. atie aritu...
nama baby... Nur Batrisya Amani...
maksud nya... Cahaya yang cerdik/pintar ketenanganku/cita2ku...
insyaAllah... mudah2an bayi kecil ini membesar dengan sihat dan
menjadi insan yang berguna di muka bumi Allah... Amin...
pic2 baby... cumil... aku suka sangat2...:))


yang ni tak boleh nak kata apa dah... kakak yang cewi... eh2..
silap2... acik yang cewi... hehe...

apapun k.tie... tahniah!!!
( teringat masa dia pregnant dulu... aku suka pegang perut kak tie cakap...
" hi baby... ni acik ni... keluar nanti kita jumpa ye... rindu nak tengok wajah baby..."

dan sekarang Allah dah makqbulkan kata2 aku dulu... Alhamdulillah... :))


Sekian, Wassalam...

No comments:

Post a Comment