Sunday, August 21, 2011

Pertembungan Warna2 feberet ku...

Bismillah dan As-salam...
Hihi...
Aku suka warna purple, biru muda, coklat dan putih...
dan aku juga suka tengok warna hijau walaupun bukannya tersenarai dalam warna kegemaranku...hm...

bercakap pasal warna pilihan ni...
susah buka bila orang yang tak kreatip ni nak memadankan warna2 yang sesuai dalam bilik...
dulu bilik lama... tak pandai nak pilih tema...
semuanya apa yang ummi berkenan...
namun untuk bilik kali ni... aku ada masa dan waktu untuk memilihnya...
untuk warna cat, aku ckp tak kisah warna apa... then ummi belikan warna purple sebab ummi tau aku minat warna ni... hihi

hihi... katil ni... aku baru cat minggu sudah...
pakai varnish warna coklat kehitaman...
adusss... comot tangan den... huhu...

dan semalam... dah selesai bab bilik aku... hehe...
aku suka benda nampak klassik...
dan setengah cantik bila nampak modern...
tapi untuk bilik aku... macam ni jela... warna coklat dgn purple... I like!
hehe... warna biru muda je yang tak ada... hm... okla...
(rasanya tak sesuai bukan letak warna biru muda kat sini kan?)
dan... lappy kesayangan wajib sebelah tu...
cadar tu aku simpan dah 5 tahun... hihi...
pakai dulu masa mak aku beli untuk bilik lama...sekali ja pakai...
sebabkan sayang punya hal... seal diam dalam almari...
sekarang baru pakai balik... haha... :P

dan ini... huhu..
mulanya memang masih nak simpan...'
tapi harus akur... zaman berubah dan cara pembelajaran juga berubah...
adik2 aku pon tak boleh guna nota2 ku...
apakan pula zuriat2 ku kelak??? huhu 
tengok nota aku dulu... memang aku antara budak yang mempunyai nota bewarna...
hihi... ( cukupla kenangan gambar untuk ditunjukkan pada anak2 aku nanti... )

masa ni dalam proses pemilihan...
serabut betul...!

hm... just snap pic sebelum masukkan dalam kotak untuk dijual pada orang "recycle"

yang ini... Haish... ini pon ko masih simpan Zalikha!!!
haha... tahun 2003... 7 feb macam tu...
ambil ujian lesen secara bertulis...
kah2...

btw... banyak yang telah aku buang untuk dijual buat recycle paper...
payah kan jadi orang yang sentimen value ni...??? hahaha... :P 



Sekian, Wassalam...


No comments:

Post a Comment