Thursday, August 4, 2011

Jona dan jona...

Bismillah dan As-salam...
Hihi... tahla nak bgtau macam mana...
sungguh jona lani! haish...reda jela... :)

Semalam aku kerja ptg... 
ada pt indon masuk... dan aku staff yang incharge dia...
dan nak sabit sebab aku ni jona...
memang jadi macam2 semalam...
at last, aku buka puasa telan mentos sebiji...
dan punch out keluar kerja pukul 10.40 pm ...
balik berbuka puasa dekat pukul 11 malam...  huhu...
dugaan... reda jugakla... :(

hm.. dan tadi pesakit tu meninggal...
 kasihan kepada dia datang ke sini untuk mencari rezeki...
namun di-usia yang masih muda Allah telah cabut nyawaNya...
mudah2an Allah menempatkan beliau di sisi orang yang beriman... Amin
dan nasib sendiri pun tidak tahu bagaimana kelak... huhu

tadi aku juga menerima kemasukkan baru...
aduss memang jooonnaaasss!!!
hihi... cuma dia masuk awal...
juga sempat berbuka dengan mentos... haha!!!
agak bernasib baik pulang sampai rumah sewa setelah 10 min berjalan...
tengok2 jam dah pukul 10.15 pm... hihi...
reda jugakla... :)

hm... sudahla zalikha...
esok kerja pagi... lepas tu aku balik penaga...
sabtu aku cuti... Yahooo!!
ahad dan isnin kerja pagi aku berulang dari penaga tu...
then keja malam...



Ya-Allah... Kurniakanlah aku seorang suami yang terbaik 
untukku, Agamaku, zuriatku, kehidupanku,
serta dia dapat mencintai aku dan menerima segala kelamahanku, diriku 
dan kaum keluargaku seadanya...
jadikanlah kami pasangan yang dapat mencintai antara satu sama lain secara Halal disiMu dan diredhaiMu...
Ya-Allah, jadikanlah aku seorang wanita yang taat dan setia buat suamiku... 
yang memberikan ketenangan kepadanya di saat suka dan duka...
yang senantiasa menggembirkan dan menyenangkan hatinya,
 yang sentiasa bersyukur diatas segala pemberiannya, 
serta ibu yang terbaik terhadap zuriat2nya... 
dan bantulah kami untuk sama2 menjadi insan yang senantiasa berusaha 
menjadi yang lebih baik di sisiMu... 
Amin...

kau jadilah perkahwinan kami perkahwinan yang berbahagia dan berkekalan hingga ke syurga Jannah... Amin :)


Sekian,Wassalam...

No comments:

Post a Comment