Friday, August 26, 2011

Jadual Kerja untuk 28 Ogos - 10 September 2011


Bismillah dan As-salam...
Jadual untuk minggu yang dinyatakan... 

28 Ogos - HK ( cuti mingguan )
29 Ogos - pg
30 Ogos - HKA - Hari kelepasan Am  ( Hari Raya!!!)
31 Ogos - ptg
1 September - pg 
2 September - malam
3 September - malam
4 September - Hari Tidur ( cuti kelepasan Malam )
5 September - HK ( cuti mingguan )
6 September -  pg
7 September -  pg
8 September -  pg
9 September -  pg
10 September -  malam


Alhamdulillah... semalam pergi kerja jadual pon dah ada...
syukur... walaupon sehari dapat juga cuti... :)
lagipon rumah dekat kan??? tak perlu bersusah payah naik bas balik kampung tahun ni...

ingatkan memang dah kena pakai baju raya ni tahun ni...

(dengan Dayah Yusof... nanti budak yang sama2 dapat tranfer dengan aku dari HKL...
dia dari GICU sana... hehe... dan rupanya dia  duduk satu banggunan dengan aku kat Jalan Hamzah Kg. Baru dulu... dan aku pernah juga tumpangkan dia masa pergi kerja ... memang aku jenis tak sampai hati tengok orang berjalan... rasa kesian... sapa2 yang pakai uniform memang aku akan ajak membonceng untuk ke tempat kerja...walaupun tak ada helmet.... :) rupa2nya minah ni salah sorang yang pernah aku tumpangkan... cuma aku yang tak ingat muka dia... huhu... )


Tapi, raya ke 2 dah kena pada baju ni... huhu reda jela... -.-"
tak kisahla kan pakai baju raya apapun...
kerja misi ni terpaksa akur... walaupun dalam hati siapa yang tak mahu bersama keluarga menyambut perayaan setiap tahun kan???
tapi insyaAllah... lepas ni kalau aku transter dimana dah ada komitmen lain,
aku nak minta kerja klinik... bila tu??? entahla aku pon tak pasti...huhu

Cuti tahunan berbaki 28 hari
cuti public holiday owing yang masih ada 4 hari 
(9/7/2011,17/8/2011, 31/8/2011 dan 1/9/2011)
owing cuti mingguan 1 hari untuk minggu ( 21/8-27/8/2011)
total semua... 33 hari...
hehe... Syukur...
( memang hujung tahun ni perlu habiskan cuti mingguan dan cuti HKA owing tu...
sebab tidak boleh dibawa ke tahun hadapan... )

tak sabau den nak gi tenangkan diri ... :)


Sekian, Wassalam...

No comments:

Post a Comment