Monday, June 6, 2011

Rindu nak berkata2... :(

Bismillah dan As-salam...
Sebenarnya... aku rindu nak berkata2 kat sini...
tapi kebelakangan ini agak sibuk...
dan lappy pon baru je sembuh...
masih belum berkesempatan...
huhu...

insyaAllah 12 - 17 jun pi Kl...
yahoo...!!!
kadang2 terfikir... walaupun kehidupan kl yang terlalu sesak tu sangat melemaskan...
namun... kesibukkan disana mungkin dapat mengisi kekosongan aku....

aku memang tak mampu untuk mengundurkan masa...
cuma mampu untuk mencantingkan masa hadapan...
cuma mewarnakannya... masih belum  ku mampu...
( maaf... ayat aku yang pening... biar aku sorang saja yang faham... )

insyaAllah... aku harap agar aku diberi kelebihan berbahasa untuk mencoret di sini...
walaupun banyak benar yang terkandung di benakku...

Sekian, Wassalam...

No comments:

Post a Comment