Saturday, June 18, 2011

Kembali kepada asal...

Bismillah dan As-salam...
Fitrah manusia... setinggi mana kita berada...
akhirnya akan kembali kepada asalnya juga...
itu lumrah... dan tiada sapa dapat menafikan...huhu...
dan aku... kembali ke negeri kelahiranku...
bas bertolak jam 1am, dan sampai di butterworth pukul 5.15am...
aku terus ke rumah sewa kat pulau ni... malas ganggu parents untuk ambil aku kat jetty....
semuanya kembali kepada rutin harianku...
apapun... chayok2 zalikha!!!

semalam... terima msg dr rakanku Dayah Yusof berkenaan roster kerja
kami berdua baru transfer dari GHKL dan dia paling kamcing ngan aku setakat ini... :)

19 Jun - ptg
20 Jun - malam
21 Jun - malam
22 Jun - Hari Tidur ( cuti kelepasan Malam )
23 Jun - ptg
24 Jun - pg 
25 Jun - HK ( cuti mingguan )
26 Jun - HK ( cuti mingguan )
27 Jun - Cuti rehat tahunan
28 Jun - pg
29 Jun - pg
30 Jun - malam
1 Julai - malam
2 Julai - Hari Tidur ( cuti kelepasan Malam )

huhu... aku memang ada apply cuti mingguan hujung minggu 25&26 jun ni... 
untuk majlis kenduri kahwin sepupu aku 25 jun ni...
2 hari jela... tapi tengok... dapat extra cuti sehari...
aduhai... maksudnya cuti tahunan berbaki 28 hari... hish! menci!!!
taktau nak kata apa agar cuti aku disimpan dan hanya diberikan sekiranya diminta SAHAJA...
jenuh remind... *sigh*
tahla... aku ni jenis malas nak paksa2 orang...
cakap sekali dua... kalau tak paham juga...
baik diam... tapi memang seryes...
aku sayang cuti aku tu... huhu...

Sekian, wassalam...

No comments:

Post a Comment