Tuesday, June 14, 2011

26 tahun sudah...!!!

Bismillah dan As-salam...
huhu... i am 26 years old already!
lebih dari suku abad dah umur ni... :(
tapi dalam hati perlu muda gitu... Ayoyo!... :p
btw... entri ini sepatutnya pada 25 May yang lalu...
agak2 3 minggu sudah bukan???
macam aku dah cakap sblm ni...
dek kerana kesibukkan dan lappy bermasalah...
jadi tergendala sudah...

apapun aku skrg kat kondo rakyat adik aku...
masih dalam mood bercuti...
seryes... bangun tengah malam gini tetiba teringatkan seseorang...
dan masih orang yang sama... huhu...
dan macam biasa tetiba hati ini terasa nak berkata2...
kat sini la tempatnya...

bercakap pasal besday aku,
jatuh pada hari rabu...
dan pada masa yang sama, lappy pon rosak... huhu...
jadi memang xde perasaan sungguh...
Alhamdulillah... wish2 daripada kawan2 dan saudara mara...
jadikan aku ok sikit... :)

pastu 29 hb... masa kenduri k.ninah ngan abang fauzi, sepupu aku,
kenduri diorang dibuat kat dewan...
jadi macam biasa, selepas abes kenduri, sekeluarga pakat berkumpul di rumah makchaq... 
( kakak mak aku yang sulung)
tengah bersembang2 ramai2...
tup2, adik aku bawa kotak kek...
huhu... masa tu pakat nyanyi lagu besday kat aku...
hati yang keras ni( konon je) terus jadi sayu...
nak nanges!!! tapi masih dapat control tau!

apapun tenkiu...!!! im appreciate it!

masa sblm potong ni paklang aku ada cakap 
" ta wish dulu... wish dulu... "
.........................


tengok baju budak 26 tahun yang comot tengah2 tu...
sungguh hampeh... gara2 angkat periuk... nak buat rajin la kan... :P

Sekian, Wassalam...

No comments:

Post a Comment