Thursday, June 16, 2011

Jadual kerja yang lepas...

Bismillah dan As-salam...
Malam ni...adik aku kerja...,
aku malas nak kuar sorang2.... 
rasanya aku sempat nak update blog ni...insyaAllah...
adikku sekarang dah full time keja kat McD Bangsar...
tunggu sampai konvo ni... bulan Oktober...
jadi kesempatan tu dia akan apply la kerja yang bersesuaian...mudah2an...:))
dan dikesempatan dia ada kat sini... bolehla aku turun sini kan??? 
hehe...abah ok je pon...
cuma kalau nak minta transfer balik... huhu... nak bagi reason apa???
adeh... payah la... 

oh ya... ni jadual kerja tuk sebulan ni...
aku selalu note dlm mini calendar...
dan sentiasa dlm beg aku...

22 May - pg
23 May - malam
24 May - malam
 25 May - Hari Tidur ( cuti kelepasan Malam )
 26 May - HK ( cuti mingguan )
27 May - ptg
28 May - pg
29 May - pg 
30 May - pg
31 May - pg
1 Jun - pg
2 Jun - malam
3 Jun - malam
4 Jun - Hari Tidur ( cuti kelepasan Malam )
5 Jun - ptg
6 Jun - ptg
7 Jun - ptg
8 Jun - ptg
9 Jun - pg
10 Jun - malam
11 Jun - malam
12 Jun - Hari Tidur ( cuti kelepasan Malam )
13 Jun -  HK ( cuti mingguan )
14 Jun - HK ( cuti mingguan )( owing minggu  5- 11 jun )
15 Jun -  Cuti rehat tahunan
16 Jun - HKA ( Hari Keputeraan Agung)- 4 jun
17 Jun - HKA ( Hari Maulidul Rasul)- 15 feb 
18 Jun - ptg...

untuk jadual kali ini, cuti rehat tahunan aku dah guna sehari...
oleh itu berbaki...29 hari cuti tahunan...
harap ketua aku tak sentuh melainkan aku yang minta... Amin...

Sekian, Wassalam...


No comments:

Post a Comment