Thursday, March 10, 2011

Nak pegi sini!

Bismillah dan As-Salam....
Aku ni sebenarnya kaki jalan jugala...
kalau rasa sakit kepala dok kat kg... bendang blakang rumah pon cukup tengok...
tengok hijau... tenang rasanya...
kalau rajin dan adik2 aku takda program...
mesti aku bawa diorang pi mana2...
huhu...
Oh ya... warna hijau pon baik untuk mata...
sebab itu Nabi Muhammad S.A.W. suka warna ini...
dan warna ini termasuk juga dalam antara ketogari warna feberet aku...
aku suka tengok benda hijau...
sejadah warna hijau... cadar aku pon... pusing2... hijau,, biru, purple ... dan kaler feberet...
hihi...
dan sebab tu aku masih bertahan main Farm Ville sampai sekarang...
sebab ada unsur warna hijau disitu...
"
"
"
"
"
"
"
"
"
"
"
"
Oh ya... tapi sekarang aku tingin sangat2 nak pi sini....
"
"
"
"
"
"
"
"
"
"
"
"
"

"
"
"
"
"
"
"
"
"
"
"
"
dan sini....
"
"
"
"
"
"
"
"
"
"
"
"
dan juga kat sini....

( mekasih pakcik google untuk pic yang cun ni!)

Haha!!! teruk kan...
macamla kat penang ni takda laut...
hihi...

aku suka laut!!!
aku suka warna biru...
Laut itu tempat tenang...
aku rasa nak jerit kat sana!!!
jerit cam singa yang kehilangan anak dia...
( hish cam tak malu lansung... )
aku rasa nak mandi kat sana...
tak kisah mandi macam dugung ka... paus ka...
kalau jadi duyung tak mau!... MALU... seksi!!!
hehe
asal aku ada kat laut!!!
huhu...
teruk kan?
tapi aku sangat harap pi sana!!!

(walaupon balik seberang jumpa laut... takkan aku nak terjun dari feri tu kot semata-mata nak mandi laut...ka jerit kat atas feri tu... sama la jugak kat jambatan...buat pasal ja orang hantar aku masuk sptal bahagia pulak nanti... huhu)

Sekian,Wassalam...

No comments:

Post a Comment