Thursday, February 10, 2011

Waving good bye to Nefrology Unit HKL... Gonna miss great moment working here!

Bismillah dan As-salam...
Semalam... bas yg aku naiki bertolak jam 9 pg dari butterworth...
puas ku pejam mata utk tidur krn malam aku akan berjaga...
namun mata tetap segar bugar....
Dalam jam 10 pagi... aku menerima satu sms...
Bunyi sms tersebut...
“ika pon dapat pindah jugala... betul tak ic ni... 850525-07-XXXX”
Hm... seperti yang terjangka...
Aku reda... mudah2an tempat baru memberikan pengalaman yang lebih baik...
Syukur Ya-Allah kerana engkau jadikan aku reda diatas peristiwa ini...


terkenang aku semasa berdoa di Mekkah dahulu...
Ya-Allah... tempatkanlah aku di tempat bekerja yang baik buatku, agamaku serta kehidupanku... mungkin inilah waktunya... mudah2an... Amin

Sekian, Wassalam...

No comments:

Post a Comment