Monday, February 28, 2011

Tetamu dan mengemas...-.-"

Bismillah dan As-salam...
Esok aku akan pindah lagi... InsyaAllah... -.-"
pindah ke rumah flat dekat Jalan Dato Keramat...
dekat spital tu je...
senang sikit pergi kerja... jalan kaki je...kesian kat abah... setiap hari hantar dan ambil aku...
nak merempit@drive sendiri... boleh... tapi aku masih tak cekap jalan...
lama juga dok luar... ( UITM arau ( perlis), KKNC ( kelantan) then kat KL)
memang rajin balik Kg... tapi kalau jalan mesti ngan Family dan ngan sedara mara tak lupa kengkawan aku dua orang tu... dayah dan diyana... :)
memang payah nak ingat jalan unless aku drive sendiri... kenyataan yang aneh... huhu
pastu abah pon jarang bawa kami ke pulau... kalau nak beli barang rumah sekitar seberang jaya @ Sungai Petani ja... malas sesak!

hm...maybe next week shift duty kot...
Oh ya... terlupa... jumaat lepas aku ditarik ( betul ke ayat ni?) ke GICU... untuk penempatan yang masih sementara... dan masih bekerja waktu pejabat...
yang kekal kemungkinan jumaat ini diumumkan... 
jadi... ketua pon bgtau mayb next week dh mula duty shift...  
if sy kekal di sana...( I Hope so... Amin... )
jadi sudah mula buat kerja macam biasa...
walaupun bersama staff incharge pesakit tersebut...
keletihan bukan sebab kerja rasanya... kat Kl dulu lagi serabut kerja...
kena manage pt yang ill dan untuk ke Operation dan sebagainya...
tapi sekarang hanya perlu manage pesakit yang sangat ill dan diberkan 
bantuan untuk terus hidup...
walaupun situasi berbeza...
mungkin sebab travel pergi dan balik kerja lama kot...
dan sekarang masih letih sebab sedang aku berkemas dari hari sabtu sampai sekarang untuk pilih barang yang perlu dibawa ke rumah sewa... dan selebihnya disusun di tempat yang sebenarnya...
tambahan rumah ini... tetamu asik berkunjung...rezeki...
jadi tertunda la kerja mengemas aku tu... hmm...

tahla... suasana rumah baru...
camna la orangnya... kita tidak tahu penerimaan orang terhadap kita...
terutamanya untuk permulaan...
harap dapat roomate yang ok... Amin...
dan tak lupa tenet yg ok... walaupon takla selaju streamyx yang kadangkala lembab juga... huhu

tak lupa ... GOOD BYE MR FEBRUARY... AND NICE TO MEET U MR MARCH!
and im getting older.... huhu


Sekian, Wassalam...




No comments:

Post a Comment