Monday, February 21, 2011

Saya Adalah Warga HPP... :)

Bismillah dan As-salam....
Harini... sampai di komtar dalam jam 7.15 am... biasala... abah tak suka sesak...
walaupon naik motosikal... kami bertolak jam 6.45am...
lagipon abah bekerja di Komtar juga... bahagian perumahan...
hmm...pendaftaran di sana...
kami melaporkan diri dalam jam 8.30 am... taklimat diberi...
seramai 42 orang transfer in di Pulau Pinang dan selebihnya mencukupkan amaun 130 orang adalah jururawat terlatih baru yang pertama kali melaporkan diri...
taklimat agakla lama... dan sememangnya semua pakat berdebar..
hehe... tapi jantung tak luruh lagi...:P
dalam jam 11.30 surat penempatan diberikan...
Alhamdulillah... dapat Hospital Pulau Pinang...

- mekasih Encik Google untuk gambar ini-
( Mudah2an... Aku dapat berkhidmat di sini dengan penuh bertanggungjawab
dan seikhlas mungkin... InsyaAllah... )

dalam jam 2 ptg aku melaporkan diri Di HPP pula... dan seramai 97 0rang mendapat penempatan di sana...
untuk minggu ini... aku akan bekerja dalam waktu pejabat.dan penempatan lokasi bertugas akan diberitahu mungkin pada Hari jumaat...

OH ya... adik aku ni... hampeh betul... maghrib tadi sepupu datang dan adik aku bgtau kat diorang peristiwa yang memalukan masa skating aritu... huhu... memalukan sungguh...
umur masuk 26 ni... aku masih belum pernah meluncur ais... itulah kali pertama...
JATUH!... kehkehkeh... tapi benda biasala jatuhkan...?
cuma aku... dah tau nak jatuh boleh pi cakap kat sorang adik lelaki cina yang aku rasa mungkin lepasan S.P.M kot... " Adik... Akak rasa nak Jatuh... then saya nak pegang tangan kamu!"
ish2!!!.. seryes... memang aku malu... tak pernah dibuat orang!!!..
( ni gara2 masa aku nak jatuh adik tu ada depan aku... dan dia pon tergamam... macam teragak2 nak bagi tangan dia seterusnya aku terjatuh!!! haha... macam nangka jatuh pokok.. :P)
puas adik aku jaja pasal kisah aku pada seluruh kaum keluarga... Alahai... !

Sekian, Wassalam...



No comments:

Post a Comment