Thursday, February 10, 2011

Seminggu untuk 3 tahun... -.-"

Bismillah dan As-salam...
Barang-barang ni... 
nampak macam sedikit ja... tapi bila kumpul...
banyak beno... macam anak bukit!
penin palo eden nak kemas
hehe... 
aku dalam mood sedang berkemas...
pulang ke Pulau Pinang minggu depan...
pulang bukan untuk bercuti... tapi dapat
transfer kat sana tapi di tempat mana belum pasti...
tarikh 21 Feb 2011
selepas mendaftarkan diri di Jabatan Kesihatan Negeri.
baru blh tahu penempatan sebenar...
bercakap pasal kemas barang ni...
Al maklumla...
tinggal di sini dah 3 tahun...
jadi paham-pahamla...
barangnya mesti banyak...
jadi aku akan 'busy'kan diri untuk mengemas barang 3 tahun selama seminggu...
Aja2 fighting!!!

jadual dalam seminggu terakhir  ini...
malam ni aku kerja malam untuk malam terakhir di ward UN2B...
jumaat- kelepasan malam.. ( cuti )... tapi harus ke hospital untuk menguruskan dokumen2 aku...
sabtu... cuti mingguan.. kemas barang semestinya...
ahad... kerja petang
isnin... kerja petang
selasa... kerja petang
rabu ... kerja pagi 
khamis... kerja pagi
jumaat... last day sebagai warga HKl kerja pagi...
Hm... macam aku tak le terima kenyataan je bunyi kan???
Alhamdulillah... sekarang aku lebih pasrah kot...
reda saja apapun ketentuanNya...
sedih.. memangla sedih... cinta pertama la katakan... haha... :P
tapi life must go on...
Allah sedang rancangkan sesuatu yang baik untukku... 
insyaAllah... :)

Oh ya... lupa pulak... 
HKL ni kedekut betul...
pass pekerja kutip balik... 
takde kenangan betul...


hehe.... pic comot ni ambil masa tu baru seminggu kerja...
biasala HKL... aku kerja pagi, sepatutnya balik pukul 2 ptg. 
aku balik pukul 4 petang... then terus pergi admin nak snap pic...
confirmla... tak cun... ( hehe... macamla cun sangat!)


Sekian, Wassalam...

No comments:

Post a Comment