Sunday, September 25, 2011

Cuti Seminggu :)))

Bismillah dan As-salam...
Hehe... cuti seminggu aku ni...
tak lain tak bukan tempatnya di Kulompo...
huhu... walaupun memang sampai sekarang aku masih tak suka dengan kesesakkan dan kebusyannya...
tapi... aku lebih selesa di sini mungkin... hm...

Ingat tak pasal entri aku bulan May haritu...
aku pi melawat K.tie rakan sekerja HKL masa  dia confinement dulu...

ini link dia... Klik sini


Btw Nur Batrisya Amani ni dah 5 bulan usia dia...
seronak tengok ... sihat dan bertubuh... geram doh...
paling tak tahan... dia mau kat oraang... Wa... 
ni yang besh ni... !!!
aku pi melawat K.tie Rabu petang haritu...
Sampai Kl dalam jam 2 ptg , terus ke kondo rakyat adik aku kat Pantai Dalam ...
hehe
ptg tu, lepas habis adik aku kerja, kami terus merempit ke rumah K.Tie...
masih sempat beraya dengan dia... :D

huhu... ni kegemaran aku...
sungguh dan memang... aku sangat suka tengok orang tidur...
dan suka tangkap pic masa orang tidur...
tenang bukan???
( alahai... comelnya... :) )

Hari khamis... hehe... 
seharian keluar dngan kawan sekolah aku ni...
si Yaty Kadir... 
lama betul tak jumpa dia...
last kot sebelum pergi umrah tahun lepas...
pastu... sedihnya, masa wedding dia Mac haritu kat Alor Ster aku tak dapat pergi...
huhu... kena kerja... 
btw yaty...i miss u so much!
aku ngan dia banyak persamaan yang kemi perasan dari dulu...
hehe... kedua2 sayang bab makan...
kalau makan pasti licin pinggan...
dan banyak lagi...
alahai... rindunya... :)

Jumaat... hehe... mase lunch orang bekerja...
aku berkesempatan pergi berjumpa sepupu aku ni...
K.yah... kerja kat LPPKN
tempat date kami kat McD Sogo tu...
alahai... xde tempat lain ke?
huhu... nk wat cmna... adik aku kerja ngan CIMB sebelah sogo...
pejabat sepupu aku kat Jalan Raja Laut...
jadi tempat strategiknya kat situ jela... huhu 
masa raya haritu... turn beraya di rumah husband dia tahun ni...
dia balik penang raya ke 3... masa tu aku kerja... 
memang tak sempat nak jumpa...



Hehe... semyum kambin tu... :P
petang tu... aku pi spital...
hehe... kawan aku ada bgtau yang sijil2 kursus aku baru je dapat...
sekali dengan kasut tahun 2010...
sambil melawat dan melepaskan rindu dekat kengkawan... 
dapat ambil barang sekali...

hm... nothing much to say...
" situation never be the same if we meet again...
but love, friendship and memories remain forever...
InsyaAllah... "

Bila dok ngan adik aku ni... ada saja yang direquestnya...
hehe... semua tu hand made tau...
masak sendiri... :p







yang paling aku suka...
dessert yang paling best...
seronok makan bila masa panas2...
insyaAllah nanti aku share resepi...
maklumla... aku ni pandai masak yang biasa2 aja... :)
dan harini nak buat soto ...
dok tunggu adik aku pi membeli barang2...
sempat lagi update blog gitu... :P

Sekian, Wassalam...

No comments:

Post a Comment