Wednesday, September 14, 2011

Bersyukurlah zalikha!!!

Bismillah dan As-Salam...


Semalam berkursus dan kerja yang agak busy memang dapat 
membuatkan aku lupakan ' masalah besar ' aku tu... :(
Alhamdulillah.... 
Hm... Tadi aku jaga sorang pesakit...
kes Langgar Lari... dia hendak ke tempat kerja menaiki motosikal waktu awal pagi, 
kemudian sebuah kereta langgar dari arah belakang...
kesian... masih muda, dua tahun lebih tua dari aku,
bakal menjadi seorang ayah awal tahun hadapan...
dan baru berkahwin awal tahun ini...
berdasarkan pengalaman aku yang tak lama mana bekerja,
harapan untuk terus hidup sangatlah tipis... 
- Hish teruk bukan ayat aku!!!!-
( namun kuasa Allah melebihi segalanya... )

hm... Dugaan Allah 
sesungguhnya lansung tak sama buat Ummatnya...
mudah2an Allah panjangkan usiaNya...
untuk kehidupan yang lebih bermakna kelak... Amin...
barharap juga adar dia tabah... Amen :)
( T.T )
Sekian, Wassalam...

No comments:

Post a Comment