Friday, September 16, 2011

...

Bismillah dan As-Salam...
Alhamdulillah... 
aku dah habis bayar puasa ganti Ramadhan kali ini...
catat rekod... kali pertama tinggal sebanyak 7 hari...
niat sekali puasa sunat syawal...
jadi dah boleh sambung raya... :)


tak tahu nak gambarkan perasaan apa...
entah...asik menangis...
sebelum berbuka puasa tadi sampai sekarang...
murah betul air mata ni... huhu
lemah bukan???
kadang2 rasa sedih sebab tak ada tempat untuk diluahkan...
bukannya untuk meminta simpati...
cuma untuk mengurangkan perasaan gusar yang bersarang...
Aku sepatutnya bersyukur kerana ada insan lain  
mempunyai ujian yang lebih hebat dariku...
ujian untukku bukannya sebesar mana...
namun masih tak tertanggung...huhu...
cuma rasa sedih ini... masih tak dapat di padam...
 sepatutnya aku harus bersyukur... kerana aku masih ada Allah...
tempat mengadu di kala susah dan senang... huhu
teruk bukan???
Ya-Allah... adakah aku insan yang terlalu menurut perasaan?
Ampunkanlah dosaku...
(T.T)


Ya-Allah... ampunkanlah dosa2ku...
jadikanlah aku insan yang tabah serta bersyukur diatas nikmat2 Mu...
Amin... 

Sekian, Wassalam...

No comments:

Post a Comment