Saturday, January 29, 2011

29 januari 2011

Bismillah dan As-salam...


( Blog ini seakan menjadi diari dan tempat luahan hati kini...)

Hari yang tenang mungkin... :)... Alhamdulillah...
Semalam... sebelum terlelap... aku terdetik di hati ini... ingin pergi ke pantai...
tempat yang tenang bagiku... dan sememangnya aku sangat sukakan laut...
Dan alhamdulillah....
Allah kurniakan permintaan itu... bermimpi berada di dalam suasana laut...
dan bila bangun... alhamdulillah... entah mengapa aku sangat terasa tenang...
syukur Ya-Allah...
sememangnya tidurku tidakla secumil baby ini...hehe
( mekasih Mr. google for the pic)

Kemudian... seperti biasa sekiranya shift pagi. aku akan bergegas ke tempat kerja
jam 6.20 pagi...
sampai saja... terus memulakan tugas seperti biasa...

kemudian dalam jam 7.30 pagi...
ada pesakit berada dalam keadaan tenat...
seperi biasa... bantuan dilakukan secara yang termampu...
jam 8.30 pesakit itu telah disahkan meninggal...
kemudian prosedur seperti biasa dilakukan...
walaupun ada bermacam2 perkara berlaku...
agak sedikit kelam kabut keadaan ward...
aku tetap rasa tenang...
sesungguhnya ketenangan itu tidak mungkin aku miliki tanpa anugerah dariMu...
:)

Syukur Ya-Allah...

sekian, wassalam...

No comments:

Post a Comment