Saturday, November 13, 2010

Handphone dan aku...

Bismillah dan salam...
aku just nk ceta sumtin la pasai aku...
aku tak akan pick up hset aku kl no tu aku x kenal...
hm.. oleh sbb itu.. msg aku dl kl korang tukar no baru....
dan satu lagi...
handset bkannya barang kegunaan aku sekiranya di Kg...
buktinya... mggu lps dlm 3 hari aku tertinggal hset dlm keta..
tu pon punca carik handset tu blk coz mak aku suruh msg sumone..
mom xde no org tu..
baru aku sedar yg hset takde...
dan punyala teruk carik...
last2 jumpa dlm keta...
hmm... teruk kan...
dan sekiraya handset ada kat dlm rumah pon..
aku jarang tgk...
sedar2 ada msg yg kawan2 anto semalam baru harini aku baca....
huhu... sorry ya peep!!!
dan ini puncanya aku tak pakai line...
kedit sebulan RM 20 pon kadang2 tak sampai...
hehe...

sekian, wassalam...

No comments:

Post a Comment