Monday, November 22, 2010

8 Hari lagi!!!

Bismillah dan salam...
huhu... just nk luahkan perasaan kat sini...
tak tau nk luahkan kat sapa...
lgi 8 hari nak keja!!!
TAK NAKKK!!!
huhu...
saund cam aku ni pemalas je kan...
nk wat camna...
bila dh dua bln MC...
sifat M ni pon maila...
adei!
tapi kali ni..
insyaAllah...
aku akn hantar borang transfer...
nk minta blk penang...
dah jemu dok kl...
bg spa yg sukakan hiburan...
bg aku kat sana tempat yg sesuai tuk diorg,
tapi aku penin...
org kampungla katakan...
hish...
melalut plak....
yg pasti aku sebenarnya tak suka suasana kerja yg terlalu hampess kat sana
aku agak workaholic... ( maaf pujik diri.. tapi rasanya agak bener!)
dan sememangnya mmg ade saja yg ambil kesempatan...
adusss
tu payah...
dahla...
malas nk melalut...
tapi aku syukur...
dah 90% recover dr penyakit Bell's palsy...
rezki sakit dan cuti yg panjang yg Allah berikan...
Alhamdulillah...
mungkin ini yg dikatakan sakit itu nikmat...
nikmat bercuti...
dan melarikan diri dari ketua2 yg aku agak allergik!!
hehe...

sekian,
wassalam


2 comments: