Sunday, July 25, 2010

Tune Hotel Sarawak

Bismillah dan salam...
mase pergi ke sarawak aritu... kami menginap di Hilton hotel... opppss.. silap.... hehe...sebenarnya kami menginap di hotel bertentangan Hotel Hilton iaitu Tune Hotel... hehe...percutian kami sememangnya percutian budget.. blh mak aku gelakkan aku dan sepupu aku bila tgk hotel yg kami sewa 4 hari 4 mlm Rm 246 hinggit ja... ceh... maklumla... anak mu ni tak mampu.. hehe...
apapun Ok la.. Tune Hotel kuching Sarawak terletak btol2 di waterfront di jalan Tunku Abdul Rahman, kami pon banyak menapak kerna mmg terletak di tgh bandar... 

inilah hotel kami...
tempat registration.. hehe..
tempat makan dan minum.. makanan yg di jual hanya meggi saja...
ceh.. nasib aku dah makan kat luar...
tu yg ramai2 tu ade kat kaunter pertanyaan..
kl x silap diorag dr singapore...
aha... mamat ni dok serve internet.. btw ade 2 pc disediakan..
dan hanya blh pakai pc tu limit utk 20 minit..
password dia minta kat kaunter..
acewah... pic ni bkn aku punya.. terjumpa kat web mana tah...
so far agak modenla Tune hotel ni..
katil ini yg memang selesa ... lomantik gitu..
ni katil kami sebenarnya... hehe... tak sempat nak snap masa sampai...
tros letak badan.. btw pic ni ambil mase dah nk check out...
ini pintu jamban.. eh toilet hehe
ruang mandi
ruang buang apa yang dah tak mau...
tempat simpan barang berharga.. tapi aku tak guna..
air cond ni so far kena add on..
kl nk pakai 12 jam + Rm 13.49... kl nak 24 jam + Rm 21..
air cond ni hanya blh dipakai limit 2 hari saja
eg. kl ambil 12 jam, 6 digunakan utk mlm ini,
dan 6 jam selebihnya dapat digunakan pada kesesokkan harinya...
kami hanya ambil 12 jam/day...



bagi sapa2 yang suka tgk tv tu.. maafla.. tidak disediakan... dan aku ni bkan kaki TV.. jadi benda tu xde halla... apapun mmg sesuai kl sapa yg nk save budget tinggal sini...


haa... 1 lg.. sekiranya anda ingin mencari lokasi tune hotel dalam google maps, tolong jgn percayakannya krn lokasi sebenar bukannya di yg spt dilukis dlm peta google tu...




( cuba tgk lokasi yg dilukis di peta dan yg aku buat.. mmg lainkan?)


sekian, wasallam....

No comments:

Post a Comment