Tuesday, July 13, 2010

Cuti... meow2!!!

Bismillah dan salam...
Em.. akhirnya pd 14 julai 2010 esok la...aku akan menggunakan cuti tahunan aku yg aku kmpul slama ini... lebih baik ambil krn request dr diberi tanpa diminta...aku ambil cuti ni pon x lama mana dlm 3 hari je.. tambah 2 hari cuti mingguan, menjadikan 5 hari kesemuanya...
InsyaAllah... esok aku akan berlepas ke Kuching sarawak... flight MAS kul 11. 40am... ticket ni booked last feb... dan aku akan jadikan percutian kali ni ala2 destinasi budget gitu... krn byk fulus aku nk pakai pd bln posa nnt...
apapun syukur sbb aku dpt hilangkan diri bt sementara waktu dr kl yg hingar bingar ini... xsuke-xsuke tinggal sini... serta dpt tengok tempat org...hm...
so akaun FB aku akan berehat bt sementara waktu... hehe... macamla penting sgt FB tuh...

No comments:

Post a Comment