Friday, June 11, 2010

"sabai-sabai"

Bismillah dan salam...
Entah mengapa harini aku terlayan lagu siam yang ada kat U tube...salah satu lagu yg agak femes mase aku kecik iaitu lagu sabai-sabai nyanyian Bird Thongchai yang maksudnya Happy atau easy going... disini aku sertakan video klip asal serta lirik... hehe... selamat menonton...



Sabaai sabaai, took jai gor kob gun pbai
Proa chun pben kon mai son aria
Mai keree kid guan jai krai
Sabaai sabaai, hak rao ja kob gun pbai
Chun kor pieng kwam ruk lae jing jai
Mai keree thong garn aria
Sabaai sabaai, laew ter gor kong kao jai
Rao nun ja yoo, rian roo gun pbai
Ja took ja sook pieng nai

Sabaai sabaai, mae wun dai tee jai ter pblien
Mai hen ja pblaek, muer roo jahk fa
wa kid ja jahk chun pbai
Gor kong kao jai, wa ter thong pbai
Gor kong sia jai lae kong sia daai
Thae gor yung sabaai, Hak ter ja ting gun pbai
Proa chun pben kon mai feun jai kraiGor kong lerk ra gun pbai baeb sabaai

mamat ni yg nyanyikan laguni... :P ( aku rasa dia dah sebaya dgn ayah kepada ayah aku... hehe)


sekian ,wasallam...

3 comments:

  1. lg ni yg dlm citer salih yaakob dgn os tu eh?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul siap lagu 1 and 2 and 3

      Delete
  2. aah.. ade gak zaman kecik2 nya lagu ni.. aku ingat2 lupa.. tetiba terjumpa dlm utube.. hehe

    ReplyDelete