Tuesday, June 15, 2010

Baby oh baby...

Bismillah dan salam...

hehe.. dikesempatan baki cuti harini, aku ada melawat kawanku Nazimah Mohamad 
yang telah 15 hari melahirkan baby gurl scr scissors deliver... 
ala.. comeynya baby nie... 
nama Marissa Mahathir yg bermaksud seorang yang bersopan santun...:)...
 hmmm... pandai imah pilih nama...blh panggil nama penuh... 
imah pun seorang yang lemah lembut dan aku yakin sifat itu akan diwarisi kepada anaknya...
 InsyaAllah...
 
Dan aku.. hehe... dah suka+sedia nama anak since standart 6 ish2 gatai gak kan
, haha... ,nama tu gak dok jadi pilihan.. agak panjang berjela.. tapi mmg ada maksud... hope dpt letakkan nama tersebut pada anakku sendiri kelak dan aku akan sedaya upaya akan memanggil anakku dengan nama penuh... insyaAllah... tapi.. nama perempuan jela... utk lelaki.. biar si bapa pilih... baru adil... :p

hi.. name saye Marissa Mahathir... :) umur 15 hari...
maaf, saye seksi sikit... panas..


ini kakak zalika... hehe.. (jgn mare imah )...
kakak zalikha ni cewi orgnya... LOL :P

ini mummy saye .. :)


berat marissa mase lahir 3.09 kg.. dan waktu aku melawatnya tadi pun beratnya bru meningkat 3.12 kg.. bagus2.. aku tumpang bahagia tgk kengkawan aku bahagia camni... mase lawat dia td, marissa asik tido je... hehe.. bestnya jadi baby.. org gomoi pon x sedar.. tidur penuh gaya kuak lentang... jeles2... :p



2 comments:

  1. ika x ajak pon pg tgk...cumil marisa..

    ReplyDelete
  2. ingat tak masa ng pi ambil payung umah aku ahad haritu, kan ng dah nk blk penang sok pagi kan? aku pi isnin tula...

    ReplyDelete