Friday, June 11, 2010

Aku terima nikahnya...

Bismillah dan salam...

Minggu ni aku agak busy... bantu yang termampu dalam majlis kenduri sepupuku...
walaupun bkn aku pengantinnya, namun rasa sayu sewaktu akad tadi...mungkin krn lacrimal glands terlebih produce cecair td.. :P ... dan sepupuku lagila... wajahnya sungguh sedih... mungkin krn dibesarkan oleh ibu tunggal, meninggalkan alam bujang seterusnya memasuki alam yang lebih besar tanggungjawabnya....
*sigh* sesungguhnya aku masih belum bersedia ke arah itu... berkahwin bkn shj kita berkahwin dengan si dia.. tetepi kita juga kena berkahwin dengan segalanya.... (keluarganya, tabiatnya, perasaannya dsb )...
aku berharap agar sampainya waktu ku kelak dimana diberikan hidayah bertemu dengan si dia... dan dia mencintaiku keranaNYA...


Ya-ALLAH... kurniakanlah aku pasangan yang dapat mencintaiku ikhlas keranaMu, menerimaku, keluargaku, pekerjaan ku dan kaum keluarga ku seadanya.... begitulah aku sebaliknya... Jadikanlah kami pasangan yang sama2 mencari kebahagian di dunia dan akhirat, yang dapat membantu diantara satu sama lain dalam apa jua keadaan pun ,serta rumah tangga yang bahagia... aku memohon kepadamu agar mengurniakan kami zuriat yang soleh dan solehah serta jadiikanlah aku isteri yang terbaik buat suamiku serta ibu yang mithali buat anak-anakku.... dan aku amat berharap agar engkau tetapkan iman kami dan keturunan kami di jalanmu serterusnya matikanlah kami sebagai umat yang Engkau redhai... Amin

kepada kak fairuz... doaku agar perkahwinan yang bahagia dan berkekelan sehingga ke akhirat... insyaAllah....





3 comments:

  1. aku la juru gambarnya tu.. hehhehe=)

    ReplyDelete
  2. cepatnya update...muka x sama pon mcm kak fairuz

    ReplyDelete
  3. angah... hala tqvm.... dyn... dah taktau apa nk bt... aku pon dah jarang men game... hehe... make up kot nmpak lain...

    ReplyDelete