Tuesday, March 13, 2012

Selamat bertugas di tempat baru...

Bismillah dan As-salam...
Hampir beberapa hari xdan nak berceloteh di sini...
Dan Alhamdulillah... aku slalu Ok je... :)

Dari minggu lepas aku berulang...
jadi drebar hantar dengan ambil adik kat sekolah...
tahun ni PMR... waktu cuti pun still ada kelas...

mungkin agak penat dan jadual waktu yang pening2...
sebab tu xdan nak update blog ni...

 
Sekarang kat Penang Musim hujan...
susana langit macam ni je selalu....
cuma kekadang tu mendung je lebih... tapi tak hujan2 juga...


Hm... Adat biasa la berpindah keluar dan masuk...
15 Mac ni perlantikan baru jururawat dan pertukaran ke tempat baru...
dan dalam ward aku, seramai 6 orang akan berpindah keluar...
1 Orang ke Sabah,, 2 Orang ke Kedah, dan 3 orang ke Perak...

 
Shazila  dan Shima balik Perak...
 Suriati balik Kedah...
  
Nazatul...( di sebelah kiri aku... ) juga balik perak...
Apapun... Semoga Happy Di tempat baru...

Suasana bekerja yang kurang menarik tidak bermaksud persahabatan itu tidak wujud,
kerana bila memikirkan Manusia itu tidak sempurna dan tidak semua dapat memenuhi kehendak orang lain...
insyaAllah kita akan Ok... 
yang penting pembawaan dan penyesuaian kita dalam suasana itu...
cuma kadang2 kita perlu berfikir dan berusaha untuk berubah bagi memenuhi kehendak dan keinginan kita dalam keadaan yang terbaik dan yg kita ingini...
Yg ni Naseera... haha... Cucu Tokey Nasi Kandar Line Clear!!!
( Naseera kata... nampaknya kami jugak yang takkan pindah2... :p)
apa boleh buat Naseera... Penduduk Jati Pulau Pinangla katakan....
Hish... (.-.-") baru dua tiga hari ni... aku dok belek2 muka aku ni...
huhu baru terperasan 4 tahi lalat baru muncul...
adeh!!!( yang terang tu memang yang lama punya... yang baru warna coklat muda camtu)
bila total semua... 11 biji... kalau sapa belek muka aku mesti akan tegur...
kalah penyanyi tu... 
Masa pi kerja, Dayah tegur aku...
Kak ika, Makin banyak tahi lalat la... Ni muka jamban ni...
Hadoi!!!
Sekian, Wassalam...

No comments:

Post a Comment