Monday, March 19, 2012

Cuti berakhir....

Bismillah dan As-salam...
Semalam sekolah bermula dan aku , esok kembali bekerja macam biasa...
Hm.. walaupun cuti direct hanya 3 hari...
tapi Alhamdulillah... dapat mengurangkan sakit sakit badan...

Hm... Jam 3.39 pm 17 HB iaitu 3 hari lalu,
parents baru balik dari mengerjakan Umrah...
selama 2 minggu bermula 3 Mac lalu..
itu antara sebab aku berulang...

Alhamdulillah, mereka sihat sepanjang berada di sana dan dapat melakukan ibadah dengan baik...
syukur Ya-Allah...

Dan lusa... debaran buat adik ke 3 aku...
hehe... result S.P.M...
apapun jua keputusan yang bakal beliau perolehi,
mudah2an ia terbaik untuk masa depannya...

huhu... Bila melihat gambar2 yang ditangkap oleh parents di sana...
sungguh... aku amat RINDU...
RINDU utk berada di sana...
rindu untuk beribadat di rumah Allah yang penuh dengan ketenangan...

Walaupun aku baru sekali menjejak kaki disana...
jika niat kita pergi ke sana utk beribadat kepadaNya...
dan Dia pasti tidak menghampakan kita... InsyaAllah...
dan bersyukur aku pernah merasai apa itu nikmat beribadah yang aku tak sangka aku memperolehinya...
mudah2an IbadahKu dan para muslimin dan muslimat yang berada di sana dan di mana2 diterima olehNya...
Amin... (T.T)

Parents sewaktu di Madinah dan berpakaian Ihram...
   
Alhamdullah... parents ada rezeki lebih... dapat membawa adikku ke sana...


Kenangan... Mudah2an aku akan kembali ke sana...

 Sekitar Kota Suci Mekkah


 
Di Jabbar Rahmah...


Dan ini... Gambar anak sepupu aku...
Nur Aina Batrisya...
sangat pemalu orangnya...
baru berusia 2 tahun lebih...
nak pakai inai punya pasal... terus mahukan aku...
hihi... ( pandaikan aku mengumpan??? :P )

Sekian, Wassalam...

No comments:

Post a Comment