Friday, February 3, 2012

3 February 2012- Hari tidur :(

Bismillah dan As-salam...
Hm... Hari yang aku asik tidur...
seryes mengantuk sangat...sleepy,sleepy and sleepy...
sejak semalam berulang dari Penaga ke tempat kerja...
balik kerja tadi aku tidur dalam jam 10 am.. then bangun pukul 2pm...
tolong mak aku apa2 yg patut kat dapur....
jam 5pm mengantuk balik... huhu
aku memang jarang3 sangat nak tidur lepas Asar...
tapi memang harini terbabas...

Btw... just nak kongsi scene yang aku nampak masa drive atas Jambatan balik waktu kerja around 8 am...
( Pergi kerja, kalau naik moto aku prefer naik feri, lebih selamat...
tapi kalau drive, aku lebih suka guna jambatan... elak sesak... alasan yang kukuh bukan?
sekiranya nak bersantai guna yang mana satu pun takpa... )


( sunrise)
 Alhamdulillah... masih berkesempatan melihat keindahan matahari di pagi Jumaat... :)

Mandi petang tadi baru buat aktiviti...
haha... cuci toilet!
Dah lama tak jadi bibik dalam rumah ni...
Tapi... satgi dalam jam 11 pm lebih dah kena tidur balik...
tidur lagi!?
esok kerja pagi. takut tak terjaga.Jam 5.30 dah kena bertolak...alahai... -.-'

Sekian , Wassalam...

No comments:

Post a Comment