Wednesday, February 22, 2012

Lappy lagi! :(

Bismillah dan As-salam...
Lama benar rasanya tak mengomel di sini...
Hm... just nak tunjuk kesakitan yang dialami oleh lappy ku...
hampir seminggu...
last year masalah dengan power On button...
but this year agak parak...
sebenarnya dah lekang since aku kat  KL lagi gara2 masa aku duk pegang lappy ni tertiba terjatuh... alahai... careless!!!
nasib jatuh pon paras2 lutut je...
dan xda masalah apa2 pun sebab gap dia memang x nampak unless belek dengan teliti...
dan masih dapat berfungsi macam biasa...
mungkin sebab dekat rumah sewa aku kat Dato' Keramat yang senang berhabuk,
aku rajin tutup untuk simpan dan buka bila nak online...
huhu... akhirnya inilah hasilnya... :(

Boleh nampak Gap antara frame dgn monitor...

sedih kan? huhu... so far dah pakai lappy ni lebih 3 tahun...
dan tak ada pun niat nak tukar yang baru...
bukannya priority pun...
unless hujung bulan aku nak bank in duit sewa rumah dan bayar bill guna Maybank 2U...
kalau nak online FB still blh pakai HP. tapi agak kurang puas sebab 'monitor' sebesar tapak tangan...
Nak online puas2 kena pakai PC rumah jela... :(

Btw... Alhamdulillah...
masih dalam warranty...
agak berbaloi renew stp tahun...
dah call DELL untuk fixkan masalah ni hari Isnin lalu...
cuma tunggu technition datang...
hope tak ambil masa...
mudah2an... :)
Hope aku tak talifon untuk kali kedua dan tanya bila nak datang ni???
sebab saya kerja shif... dan nak cuti pon sehari dua ni je... :(

Sabar Zalikha Sabar!!!

Sekian, Wassalam...

No comments:

Post a Comment