Tuesday, October 18, 2011

Tahniah Angah!!!

Bismillah dan As-salam...
7 Oktober Miggu lepas...  
aku satu family minus adik no 3 aku Si Siti Farzana pergi ke KL...

kali sebab nk sambut majlis Convocation adik aku
Hm...Tahniah Angah... Saya berbangga dengan kamu... :)))

Tok dengan Tokwan... ( ayah dan emak kepada abah aku )
aku jaga diorang masa parents masuk ke dewan konvo...
kesian juga... kepanasan dalam kereta... nak bawa pusing pesta Konvo,
Tok pon tak dah beberapa larat... :(

Yang ni pic yang diambil sabtu 3 hari sudah...
angah balik sini sebab nak tangkap pic studio satu Family...
maklumla masa convo angah, adik Farzana tak pergi... 
sebulan lagi S.P.M...
perlu bertungkus lumus...nhuhu...
lepas pergi studio...
kami terus ke kedai makan Di Puncak Mutiara...
Walla...  bravo...!!!
ni link dia... klik sini...

Btw... sebagai kakak..
saya tumpang bahagia dengan kejayaan mereka...
mudah2an mereka lebih berjaya dari saya...
dan mendapat pekerjaan yang lebih baik...
Amin... insyaAllah... :)

Eh2... ni convo sapa pulak??? :P
btw ni masa convo saya tahun 2008 dulu...
Alhamdulillah... dapat ilmu dan juga pekerjaan yang baik...
walaupun sebenarnya saya ada impian yang sangat unik untuk dikatakan di sini... :)



Sekian, Wassalam...

No comments:

Post a Comment