Friday, October 7, 2011

8 Oktober 2011

Bismillah dan As-salam...
Tahniah buat adik... Siti Balqis Rosley...
huhu... sedar tak sedar...
dah abes mengaji dan dah convo dah...
ingat masa dulu dia mula2 daftar kat Universiti Malaya...
masa tu aku pon baru je tinggal kat Kl...
aku dan parents sama2 pergi mendaftarkan dia...
dan sekarang dah konvo...
:))
tahniah adik... Semoga engkau lebih berjaya dariku dan memperoleh masa hadapan yang lebih baik kelak...
insyaAllah... :)

Btw... aku dan keluarga baru pulang ke hotel dari rumah Maklang di Pantai Dalam...
Hm... terdetik nak online... nak main Fv... tapi server tak bestla...
nak load memang ambil masa... nak masuk FB pon payah...
tambahan aku pakai lappy adik aku ni...
kureng familar camtu...
huhu...
InsyaAllah... balik nanti aku cuba updatekan blog ni... :)


Sekian, Wassalam...

No comments:

Post a Comment