Friday, March 1, 2013

Jumaat yang senantiasa dinantikan... :)

Bismillahirrahmanirrahim dan Assalamualaikum... :)

Hm... hari jumaat lagi,
Alhamdulillah... :)
syukur kerana Allah masih memanjangkan usia saya...

Saya selalu merindukan Ramadhan,
insyaAllah, kalau dipanjangkan usia,
kita akan bertemu dengannya 4 bulan lagi...
Syukur adanya hari jumaat kerana
hari ini adalah penghulu segala hari,
Hari yang selalu saya tenang seluruh harinya...
secara tak lansung pengubat betapa rindunya saya pada Ramadhan...
syukur Allah atas hadiah hari jumaat ini...

hm...
Entahlah...
hidup ini terlalu singkat,
pejam celik, pejam celik,
hari ini sudah 1 Mac 2013...
alahai...
semakin singkatnya perkampungan saya di dunia ini... huhu
berbaki lama mana lagi???
hanya Dia yang Maha mengetahui...

Oh ya,
Rindu kan???
tak tergambar betapa rindunya saya,
permudahkanlah Ya-Allah,
permudahkanlah apa yang sukar...
Ameen, Ameen, Ameen Ya-Rabbal'alamin...


insyaAllah...
sama2 mendoakan yang terbaik...
untuk diri, Agama, Keluarga, Sahabat serta tak terkecuali 
buat para muslimin dan musliman yang masih hidup dan yang telah meninggal dunia...
insyaAllah, Ameen :)

Sekian, Wassalam...

No comments:

Post a Comment