Thursday, June 21, 2012

Jadual Kerja 2 Jun - 30 Jun 2012

Bismillah dan As-salam...
Jadual Kerja tarikh yang dinyatakan...
3 Jun - Ptg
4 Jun - Ptg
5 Jun - Malam
6 Jun - Malam
7 Jun - Hari Tidur ( cuti kelepasan Malam )
8 Jun - Ptg
9 Jun - Ptg
----------------------------------------------------------
10 Jun - Pg
11 Jun - Pg
12 Jun - Pg
13 Jun - Pg
14 Jun - Malam
15 Jun - Malam
16 Jun - Hari Tidur ( cuti kelepasan Malam )
----------------------------------------------------------
17 Jun - Ptg
18 Jun - Ptg
19 Jun - Ptg
20 Jun - Pg/ Ptg 
21 Jun - Ptg
22 Jun - Pg
23 Jun - Malam
----------------------------------------------------------
24 Jun - Malam
25 Jun - Hari Tidur ( cuti kelepasan Malam )
26 Jun - ptg
27 Jun - Ptg
28 Jun - Pg
29 Jun - Pg
30 Jun - HK ( cuti mingguan )


Cuti tahunan = 43 hari
HK owing 5 hari utk minggu (1-7 April 2012)(13-19 May )
( 3-9 Jun ) (10-16 Jun ) ( 17- 23 Jun )
total semua... 48 hari... 


Untuk Double duty 20 jun kena claim...( kalau ikutkan aku nak cuti je... :( )
huhu... seryes. agak letih...
tahun ni staff kami mengandung hampir 20 orang.
dan ada yang sedang bercuti bersalin dan sekiranya kerja orang mengandung selalunya tidak akan menjaga pesakit yang terlalu kritikal. kerana sekiranya Emergency, CPR tidak digalakkan dilakukan oleh mereka.
Ya-Allah mudah2an aku senantiasa ikhlas...Ameen 


Maaf kekadang terfikir. 
Agak 'bias' hanya kerana aku masih single, orang sini...
cuti yang selalu aku request tak dapat...
priority itu lebih kepada yang bersuami, kampung halaman jauh 
dan mempunyai anak kecil...
( Ini rezeki diorang... insyaAllah sampai waktu bila aku berkomitmen kelak Allah akan kurniakan lebih dari itu. kerja waktu pejabat @ berhenti kerja mungkin? 
Dapat aku menumpu sepenuh perhatian kepada keluarga...InsyaAllah... Ameen :)  )
- Duhai hati... Sabar,redha dan bersyukurla... 
InsyaAllah ketetapan Allah itu sememangnya terbaik buatmu :) -


Sekian, Wassalam...

No comments:

Post a Comment