Saturday, December 25, 2010

Tahniah Diyana...

Bismillah dan salam...
aha... nak bercerita ttg kawan baik yang melansungkan majlis pertunangannya hari ini...
Congrats!
kami kenal since darjah 6...
then dia masuk sekolah menengah berasrama aku hanya bersekolah di sekolah
berdekatan dengan rumah aje...
mase tingkatan 4 dia kuar dari sekolah asrama masuk sekolah aku...
so kami sekelas...
terus berkawan sampai sekarang...
dan skrg dia sedang bertungkus lumus utk final year Master Di USM...
hmmm...

btw dyn... Selamat Bertunang!
gembira buat hang... :)


walau bagaimana pun aku x dapat hadir... huhu...
staff xcukup kat wad Nefro HKL ni...
sorry yea!

apapun hepy sgt2 utk minah ni!
:D

Sekian,
wassalam...


2 comments:

  1. tq susah2 je wat entry utk aku...dah tu ada gak terselit gambar aku kat blakang tu... tq sbb wish juga..

    ReplyDelete
  2. welcome... sedih rasa tak pegi hari bersejarah hang... btw... tahniah! update la pic nanti ... nak tengok!

    ReplyDelete