Tuesday, December 28, 2010

Kena Tag! and im answering...:)

Bismillah dan salam...
Kena tag la pulak... okla... ni la jawapannya... :)

1. Adakah Anda Rasa Anda Hot?!
... hish... ada ka soklan macam ni?


2. Update waLLpaper yang digunakan sekarang?!
hm... pic twins ni... hihi... cute betul!... sori na kaklang... anakmu memang mencairkan jantung hatiku...






3. CeRita Pasal Gambar Nie?!
gambar Twins kak lang yang diambil seminggu sblm balik dr Aussie... budak2 ni membesar kat sana... aku kagum betul dengan ibu diorang... dapat membesarkan Twins ni sambil belajar... sungguh mengkagumkan!

4. kaLi Terakhir MaKan PizZa?!
bulan 10-2010.. masa tu aku bawa adik aku kuar beli barang sekolah dia... then blanje la makan menda ni...



5. Lagu Terakhir aKu Dengar?!
hm... maher zain - for the rest of my life... aku sedang dengar sekarang!

6. aPa Yang anda Buat selain selesaikan Tag Ni?!
hm... harini aku cuti... pagi tadi pi pasar beli barang2 nak masak...
pastu tgari tetiba letrik takda... cess!... aku dah selesaikannnya dengan owner rumah... ade problem kat main letrik rumah katanya...
then aku on9... main game farmville sat... etc...
kerja rumah semestinya!

7. Selain nama SendiRi, anda Dipanggil Dengan nama Apa?!
Abah panggil zalikha
ummi dan adik2 panggil along
dan kadang2 ummi panggil akak...
sepupu dan ibu saudara panggil Ta... hehe... base on mase kecil aku bila ditanya nama apa... aku yang baru pandai berkata2 menjawab jalita!... so lekatla nama tu sampai sekarang!
kawan2... ika...
yang baru kenal... slalu panggil siti... :)

8. Tag Lagi 5 Orang~
hish... nak tag sapa? aku bknnya ada ramai pembaca pon... berblog ni hanya utk luahan yang tak terucap!... huhu... im sorry!


    9. Siapa Orang Nombor 1 denGan Anda?!
    * kosong*

    10. kataKan Sesuatu Kepada Orang Nombor 5?!
    * kosong*

    11. No.3 ada Hubungan Dengan SiaPa?!
    * kosong*

    12. bagaImana Pula Dengan Orang No.2?!
    * kosong*

    13. Kata2 CinTa Pada Orang No. 4?!
    * kosong*

    14. BerikaN fakta Yang Anda Tahu Tentang Orang Yang anda Tag?!
    * kosong*

    hmm... angah sori na.. . ada jawapan yang tak terjawab...
    nak tag balik pon... nantila... :)

    sekian, wassalam...


    No comments:

    Post a Comment