Monday, December 31, 2012

Selamat Tahun Baru 2013 :)

Bismillahirrahmanirrahim dan Assalamualaikum... :)


AllahuAkbar, AllahuAkbar, AllahuAkbar!
Syukur,
Alhamdulillah Ya-Allah atas 
Usia, Rezeki dan Nikmat yang yang tidak terhitung 
yang Engkau kurniakan buat Kami...
Mudah2an 
liku2 hidup yang dilalui mematangkan diri...
InsyaAllah, Ameen... :)

Hm... cepatnya masaaa... -.-"
huhu...

Namun, Sungguh...  :)
Aku sedang senyum sewaktu menulis entri ini...
 
Hm... Gambar terakhir sebelum usia berganjak bersama tahun baru...
hehe... 28 tahun sudah... :)

Selamat Tahun Baru 2013,
Mudah2an saya dapat meningkatkan prestasi saya sebagai 
Umat, Anak, Pekerja dan insan
dalam keadaan yang terbaik dan Allah redhai...


InsyaAllah,
Saya merancang untuk pergi ke tempat yang sangat saya rindui...
insyaAllah juga pada akhir tahun depan kalau Allah mengizinkan...
Mohon Doakan agar Allah maqbulkan,
dan terima saya lagi sebagai umatNya...

hehe... InsyaAllah juga,
sekiranya umur panjang dan Allah kurniakan saya ilham,
Mudah2an ada lagi coretan pada tahun hadapan ye...

Selamat Tahun Baru semua...
Mudah2an tahun yang sangat membuahkan kejayaan,
membahagiakan dan tak lupa,
tahun yang mana, setiap detik, kita semakin berada dekat disisi yang Esa...
Ameen :) 
Sekian, Wassalam...
 

No comments:

Post a Comment