Saturday, April 21, 2012

Tiada Entri... -.-"

Bismillah dan As-salam...
Mekasih pelukis google untuk pic rerama yang cantik ini :)

Rasanya semenjak dua menjak ni,
aku kekurangan idea untuk menulis...
hehe ( macamla seorang blogger yang tegar )
btw... menulis di sini hanyalah untuk meluahkan segala isi hati serta berkongsi pengalaman yang sangat sedikit tentang hidup dan keadaan persekitaran ku...
walaupun pada dasarnya isi hati itu harus diluahkan Hanya pada Yang satu...
Yang telah mencipta aku...
Yang menghidupkan aku... serta Yang akan mematikan aku...
Ya-Allah. Jadikanlah aku insan yang senantiasa mengingatiMu disaat suka dan duka...
Ameen... :)
InsyaAllah... sekiranya ada komitmen yang sepatutnya yang lebih memerlukan aku...
aku melebihkan tuntutan itu kerana ia wajib buatku...
bilakah masanya??? Hanya ALLAH Maha mengetahui... :)

Mudah2an ada entri yang senantiasa berguna buat rujukan aku kelak...
insyaAllah... :)

Sekian, Wassalam...

No comments:

Post a Comment